Κυριακή 10 Απριλίου 2011

ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ ΑΠΛΗ ΤΑΜΠΛΑΤΟΥΡΑ

5 σχόλια:

  1. Επειδη ειμαι αρχαριος σε ποια χορδη το παιζω το κομματι μονο στην πρωτη? Ευχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε και εγω αρχαριος ειμαι την ιδια απορια εχω..Νομίζω στη πρωτη για να μαθεις αλλα κανονικα νομιζω το παιζουν στη δευτερη..και ισως ειναι λιγο διαφορετικα τα νουμερα κανονικα...απο τα βιντεακια που ειδα τουλαχιστον γιατι κατι κομματια δε μου.έβγαιναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλε και εγω αρχαριος ειμαι την ιδια απορια εχω..Νομίζω στη πρωτη για να μαθεις αλλα κανονικα νομιζω το παιζουν στη δευτερη..και ισως ειναι λιγο διαφορετικα τα νουμερα κανονικα...απο τα βιντεακια που ειδα τουλαχιστον γιατι κατι κομματια δε μου.έβγαιναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην πρωτη χορδη παιδια ρε(καντινι) κατω κατω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αρμονικη και διατονικη σ΄ολους τους τνους ευχαριστω και ναστε καλα ολοι σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...